Головна » Без категорії (Page 4)

Category Archives: Без категорії

14.02.2017

 

Серцю властиво любити

 14 лютого 2017 року у Вищому професійному училищі №3 м.Чернівці пройшла низка різноманітних заходів, присвячених Дню святого Валентина.

Для кожної людини цей день – особливий. Головне, щоб він був пронизаний щирістю почуттів і теплом люблячого серця.

Святково прикрашені коридори, творчим тандемом  майстрів в/н Григорчук М.Т. та Дожук О.С. з учнями групи №12, вже при вході всім створювали піднесений настрій.

День закоханих – свято, сповнене приємних сюрпризів, цікавих подарунків, неочікуваних миттєвостей.

 Яскравою культурно-мистецькою подією став флешмоб учнів групим №8, під керівництвом Олексюк Л. Ю. та Ваврінчук С.Т.

Вітаємо зі святом! Бажаємо Вам, шановніі педагоги та дорогі учні ВПУ№3, всеперемагаючої любові, відчуття повноти та неповторності життя!

 

13.02.21017

e56fca5e5b0d

13.02.2017

У Вищому професійному училищі №3 м. Чернівці відбувся тижневик протидії насильству та торгівлі людьми

«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»

Коли життя йде повним ходом,

все ж визнач, куди саме вона прямує.

Валентина Бєднова

Сучасний український соціум, якому притаманні відкритість, багатофакторність, різноманітність впливів на людину, водночас забезпечує як розширення можливостей розвитку, так і певний спектр потенційних загроз.

Проблема нелегальної міграції і торгівлі людьми останнім часом набули надзвичайного поширення у структурі міжнародної міграції, постійно змінюючись та удосконалюючись.

Сьогодні пріоритетом держави у цій сфері є активізація профілактичної роботи, спрямованої на розвиток правосвідомості молодого покоління, формування його активного, адаптивного життєвого стилю, відповідальності за власне життя, уміння об’єктивної оцінки суспільних небезпек (насильству, торгівлі людьми) з цією метою було проведено тижневик протидії насильству та торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» серед учнівського колективу. Протягом тижневика було проведено ряд виховних заходів:

  1. Круглий стіл на тему: «Свідомий вибір сьогодні – надійний успіх завтра» з групами №14 та №15, І курсу ТУ – за участі тренера, психолога громадської організації «Сучасник» Ігнатьєвої А.М., психолог Бечка О.В.
  2. Відеолекторій на тему: «Життя на продаж» з аналізом та обговорення в групах №1 та №6, І курсу СПТУ – соціальний педагог Максимюк І.М.
  3. Презентація на тему: «Проблема торгівлі людьми в Україні: основні поняття, статистика, наслідки» (використання мозкового штурму) з групою №18, ІІ курсу СПТУ – психолог Бечка О.В.
  4. Інтерактивні ігри «Галопам по Європах» та «Рожеві окуляри» з групами №1, 3, 6, 14, 15, 18, 19 – психолог Бечка О.В. та соціальний педагог Максимюк І.М.
  5. Корекційно-відновлювальна робота з програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» із блоку І, заняття №1 та №2 «Розуміти себе» з учнями, що проживають в гуртожитку – психолог Бечка О.В.
  6. Виготовлення та розповсюдження пам’яток серед учнівських груп №1,6,14,15,18 на тему: «Плануєте виїхати за кордон? Подбайте про свої права та безпеку» – психолог Бечка О.В.

Основна роль заходів не лише дати учасникам конкретні знання з питань протидії торгівлі людьми, а й сприяти зміні їхнього ставлення до проблеми, забезпечення формування морально-етичних засад відповідальної поведінки.

Ми прийшли в цей світ, щоб допомагати один одному

в нашій подорожі по життю.

Уїльям Джеймс

09.12.2016

Фінал Всеукраїнського конкурсу ЕСТЕЛЬ

«СНІГОВА КОРОЛЕВА 2016»

7 грудня 2016 року в Києві відбувся фінал наймасштабнішого в історії України Фестивалю перукарського мистецтва серед навчальних закладів ESTEL “СНІГОВА КОРОЛЕВА – 2016″. Протягом трьох місяців до нього готувалися конкурсанти Вищого професійного училища №3, серед яких достойно представила навчальний заклад переможець третього етапу конкурсу Мазилу Христина, стала дипломантом у фіналі Всеукраїнського конкурсу ЕСТЕЛЬ «СНІГОВА КОРОЛЕВА 2016».

Під час фіналу конкурсанти мали можливість побачити роботи провідних технологів-стилістів ESTEL, поринути в чарівливу атмосферу перукарського мистецтва.

Участь у подібних конкурсах дає можливість отримати безцінний досвід, новий заряд ентузіазму і натхнення на нові творчі перемоги.

17.11.2016

Засідання методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін

17.11.2016

Освічена людина тим і відрізняється від неосвіченої,

що продовжує вважати свою освіту незавершеною.

К. Симанов

Цей вислів поета визначив зміст роботи викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін під час засідання методичної комісії даного циклу, де відбувся і обмін досвідом, і навчання, і обговорення.

Розглядалися питання щодо розвитку пізнавальної активності учнів та творчого пошуку педагога та учнів за такими напрямками:

  1. Бевцик В.Г., викладач історії, виступив із доповіддю на тему: «Міжпредметні зв’язки під час викладання історії».
  2. Васильчук М.Д., викладач іноземних мов, із доповіддю на тему: «Місто професійної освіти – проект GOETHE – INSTITUT в Україні у співпраці з інститутом професійно-технічної освіти НАПН України. 3 модулі плюс Online – Phase».
  3. Плаксюк І.І., викладач зарубіжної літератури, із доповіддю та тему: «Розвиток творчих можливостей учнів на уроці зарубіжної літератури».
  4. Кундій Н.В., викладач української мови та літератури, із доповіддю на тему: «Фанфіки на уроках української літератури».

Доповіді-презентації, практичні напрацювання, нестандартні форми роботи збагатили професійний потенціал викладачів, сприятимуть подальшій самостійній роботі.

АТЕСТАЦІЯ – КРОК ДО МАЙСТЕРНОСТІ

Педагогічний досвід учителя є підґрунтям, на якому зростає його педагогічна майстерність.

Науково-методична робота – один із важелів управління

навчально-виховним процесом,    який має бути спрямований

на розвиток у викладачів вимогливості до себе,

бажання пошуку раціональних методів роботи.

Методична робота – це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі діяльності вчителів та спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя, на забезпечення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, досягнення оптимальних результатів освіти.

Однією з необхідних умов успішного професійного зростання є цілеспрямована й систематична самоосвіта, бо, за словами Жан–Жака Руссо, тільки вона спроможна сформувати справді ерудовану та всебічно розвинену особистість, якою, без сумніву, повинен бути вчитель.

Самоосвіта є елементом атестації педагогів. Атестація педагога – найважливіший рубіж в професійній діяльності педагога. Педагогічний досвід працівників, набутий за останні 5 років, підсумовується під час атестації, яка здійснюється атестаційною комісією. Всі педагогічні працівники, що атестуються, в обов’язковому порядку підвищують або підтверджують свою  кваліфікацію кожних 5 років.

Атестація педагогічних працівників проводиться в навчальному закладі щорічно відповідно відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930 (із змінами),наказу Міністерства  освіти і науки України від 08.08.2013  N 1135 “Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників”,наказу МОН №1047 від 30.07.2013 року “Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України” та відповідних наказів департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації та наказів по училищу. Успішне проведення атестації зумовлене чіткістю, конкретністю організаційних заходів, підготовки розпорядчих документів, наказів, планів, графіків тощо.

Кожен педпрацівник, що атестується, визначає напрямки своєї  роботи в індивідуальному плані методичної роботи, а саме:

–           розробка та проведення відкритих уроків, позаурочних виховних заходів;

–           вивчення та впровадження новітніх педагогічних технологій навчання;

–           підготовка та проведення  предметних тижнів, декад професій;

–           КМЗ предметів та професій, систематизація напрацьованого матеріалу;

–           підготовка методичних доповідей, методичних розробок,участь у відкритих методичних.

Значна увага приділяється викладачам, майстрам виробничого навчання, які атестуються вперше. Для них працює школа молодого педагога, в розрізі якої проводяться консультації, практичні семінари з актуальних питань, з методики проведення уроку, його самоаналізу, підготовки та проведення тематичної атестації, забезпечення наочності у навчанні, здійснення індивідуалізації та диференційного підходу в навчанні тощо. В методичному кабінеті постійно діє змінна методична виставка найкращих досягнень викладачів, майстрів виробничого навчання, зразків дидактичного матеріалу за професійними напрямками.

На чергових засіданнях методичних комісій обговорюється та затверджується розробки відкритих уроків,тематика доповідей і методичних розробок уроків, з якими педагогічні працівники виступають, діляться педагогічним досвідом роботи.

Традиційно педагогічні працівники, що атестуються, в своїх творчих звітах «Моя атестація» діляться перед педагогічним колективом творчими здобутками, представляють свої напрацювання на робочих місцях, щодо поновлення та поповнення дидактичного матеріалу у навчальних кабінетах та майстернях, розповідають про цікаві напрацювання та перспективами на майбутнє.

У визначений термін психологічною службою училища готуються матеріали анкетування, після аналізу яких об’єктивно визначається рейтинг кожного атестуючого.

Підсумкове засідання атестаційної комісії проводиться у формі круглого стола: з однієї сторони члени атестаційної комісії, з другої – педагоги,які атестуються. Педпрацівниками, що атестуються, організовується методична виставка наочних посібників, роздаткового, дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного матеріалу, які сприяють удосконаленню і оптимізації навчально-виховного процесу в училищі,педагоги презентують про власні методичні авторські напрацювання та педагогічні здобутки за міжатестаційний період. Кожен атестуючий педагог готує своє атестаційне порт фоліо.яке відображає рейтинг педагогічної діяльності та основних фахових досягнень  за міжатестаційний період.

Архіви

Категорії