До уваги користувачів бібліотеки!

Нова література в бібліотеці, подарована громадською організацією Центр професійної  освіти та особистісного розвитку «Ментор».

   Еліягу Голдратт і Джефф Кокс «Мета. Процес безперервного вдосконалення»

Анотація. Уявіть, що у вас є рівно три місяці, щоб вивести  бізнес із кризи, або ж ви втратите все. Що ви робитимете? Ця книжка покаже, як вийти зі складної ситуації. Бізнес – роман Еліягу Голдратт і Джеффа Кокса став класикою та допоміг трансформуватися сотням компаній по всьому світу. Книжка допоможе зрозуміти глобальні принципи, що застосовуються у виробництві, визначити «пляшкові горлечка» потоку та позбутися їх і навіть перенести нові підходи в особисте життя. Автори не пропонують готових бізнес – порад, а подають захопливу історію про людей, які намагаються зрозуміти, що рухає їхнім світом  і як покращити цей процес.

  

Джозеф Хігні « Основи управління проєктами» Пяте видання.

Анотація. Як планувати проєкт? Як управляти зацікавленими сторонами? Як розробити цілі та задачі проєкту і створити план управління ризиками та комунікацією? Як використати ієрархічну  структуру робіт і створити графік проєкту? Як контролювати й оцінювати проєкт? І взагалі, яку роль відіграє менеджер проєкту?

Відповіді на ці та багато інших запитань ви отримаєте з цієї книжки. Пяте видання «Основ управління проєктами» – це чудовий інструмент , щоб закласти власне підгрунтя для управління проєктами та отримати статус досвідченого професіонала.

 

Оле Квіст-Сьоренсен і Лоа Баструп «Візуальна колаборація» (Набір ефективних інструментів для поліпшення зборів, проєктів і процесів)

Анотація.Чи ви колись відчували, що застрягли в методах, інструментах і навичках, що не відповідають зрослій складності, частиною якої ви є? Чи хотіли б ви працювати по – новому, щоби поліпшити мислення, спілкування та співпрацю? Ваша організація повинна бути гнучкою, швидкою та стійкою? Коли команда малює свої цілі, бажання та завдання, вона стає розумнішою та більш цілеспрямованою. Коли люди малюють разом, вони навчаються разом, а в нашому мінливому світі здатність вчитися разом є необхідністю для постійного успіху.

  Книжка «Візуальна колаборація» представляє новий та інноваційний спосіб роботи й співпраці, який допоможе вам успішно керувати складністю для себе, своєї команди та всієї організації. Вона пояснює, як будь –яка команда може створити візуальну мову для поліпшення спілкування та співпраці над своїми найважливішими цілями.

Ця книжка дозволить вам розробляти візуальні мови, щоби відповідати будь – якому сценарію, створювати привабливі й потужні запитання, щоби допомогти візуальному дизайну процесу й перетворити біле полотно на шаблон, який може поліпшити будь-яку зустріч, проєкт або процес. Щоби подолати опір членів команди, які стверджують, що «не вміють малювати», автори розробили простий у застосуванні метод, який допомагає будь-кому малювати майже все.

У книжці показано як прискорити командний діалог, а також залучити учасників за допомогою простих прийомів і прикладів. Візуальна колаборація потужно працює в широкому діапазоні налаштувань, зокрема під час зустрічей, стратегічних сесій, планування проєктів, інновацій і бізнес планування. Ядро книжки – практичні й прості в застосуванні ПЯТЬ БУДІВЕЛЬНИХ БЛОКІВ, найвірогідніше стануть вашим улюбленим способом роботи.

 

Александер Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Сміт «Розробляємо ціннісні пропозиції». Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти.»

Анотація. Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби – звучить майже як аксіома. Та  як дізнатися, що саме потрібно споживачеві? І як не помилитися? Відповісти на ці питання допоможе ця книжка.

Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена – практика. Автори пояснюють як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без «води» й зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній, ідеально доповнюють бізнес – комікси.

 

Андрій Лупашко «Більше ніж сервіс» (20 прикладів українського wow – сервісу.)

Анотація. Більше ніж сервіс – це книга, яка переверне уявлення про сервіс і допоможе подивитися  на нього під іншим кутом, точніше пі 20 – ма різними кутами. Сьогодні слово «сервіс» із ніг до голови обросло різними упередженнями та стереотипами, як та стара тумба з оголошеннями, де кожне нове приклеюється до зірваного старого, тому маємо «сервіс – це дорого», «не на часі» або «наш персонал уже посміхається, невже потрібно щось іще?». Але насправді Україна як одна з найгостинніших націй показує, що за сервісом завжди стоїть дещо більше. І це дещо – турбота. Щира людська турбота та думка про інших.

Артур Лупашко – автор книги й генеральний диерктор Ribas Hotels Group – зібрав 20 історій видатних українських бізнесменів і керівників бізнесу й розпитав, як будували сервіс вони. Ця книга стане натхненням і мотивацією для тих, хто хоче створити потужний клієнто орієнтований бізнес або покращити той, що вже існує.

Зміст книги:

  1. Вступне слово
  2. Михайло Федоров
  3. Дмитро Дубровецький
  4. Володимир Поперешнюк
  5. Дмитро Кримський
  6. Алекс Купер
  7. Дмитро Деркач
  8. Слава Балбек
  9. Дмитро Борисов
  10. Євген Клопотенко
  11. Анастасія Владичинська
  12. Гіоргі Іукурідзе
  13. Тетяна Бурда
  14. Володимир Непийвода
  15. Савва Лібкін
  16. Вардкес Арзуманян
  17. Олексій Волошин
  18. Олексій Дмитрієв
  19. Андрій Маренчук
  20. Максим Лагунов
  21. Тарас Тустанівський

Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Архіви

Категорії