Педагог ХХІ століття

Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко

12 березня 2018 року, згідно плану роботи Вищого професійного училища №3, відбулося засідання школи педагогічної майстерності з теми: «Педагог ХХІ століття». Мета засідання: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.

Презентуючи власний педагогічний досвід у методичній доповіді: «Мотиваційне поле педагогічної діяльності в освітньому процесі»,  викладач спецдисциплін, викладач-методист  Берегій Л.О., довела, що використання високої мотивації під час уроку, дає можливість учням «прожити обрану тему», знаходити раціональне зерно в суб’єктивній позиції, напрацювати новий досвід, який є досить дієвим та результативним в практичному застосуванні.

Викладач фізики, викладач методист, Савчук-Баловсяк Г.Д. поділилася власним педагогічним досвідом роботи з теми «Реалізація проектної методики у процесі вивчення фізики». Адже проектна методика навчання викликає в учнів інтерес до предмету, що є передумовою до появи складнішого його різновиду – пізнавального інтересу. А пізнання інтересу сприяє активності учнів під час уроків і зростанню якості знань.

«Нова українська школа, яка її суть» у повній мірі ознайомила педагогів з даною темою викладач математики, викладач методист, Павлюк Н.В.   Провідною метою даної реформи є підвищення якості освіти. Саме так створюються умови для включення механізмів компетентності – здатності діяти в конкретних умовах і мотивації досягнення результату. Великого значення в Концепції набуває аспект педагогіки партнерства між всіма учасниками освітнього процесу.

Соціальний педагог, Максимюк І.М., та практичний психолог, Бечка О.В., провели діагносту педагогічних працівників, з метою визначення мікроклімату в колективі.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Архіви

Категорії