Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід»
Роботу Всеукраїнської науково-практичної конференції «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід» продовжили засідання трьох наукових панелей:
І наукова панель: Логістика безперервного професійного розвитку в умовах відкритої освіти;
ІІ наукова панель: Трансдисциплінарна парадигма професійної освіти;
ІІІ наукова панель: Цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ століття
В ході роботи ІІІ наукової панелі, яку модерувала Микитюк Світлана Миколаївна, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області, учасники ознайомилися із доповідями:
«Цифровий логістичний потік як передумова формування ключових навичок здобувачів освіти ЗП(ПТ)О: міркування, комплексне вирішення проблем та ідей» – Гончарюк Олеся Михайлівна, викладач спеціальних дисциплін Вищого професійного училища № 3 м. Чернівці;
«Забезпечення інформаційного потоку центром кар’єри закладу професійної (професійно-технічної) освіти» – Ткач Людмила Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ДПТНЗ «Чернівецький професійний ліцей сфери послуг»;
«Співпраця студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) зі стейкхолдером ‒ Департаментом Кіберполіції України» – Трифонова Олена Михайлівна, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, доктор педагогічних наук, доцент; Павлюк Денис Андрійович, студент Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
В межах експерименту всеукраїнського рівня “Управління розвитком закладу професійної професійно-технічної освіти на засадах педагогічної логістики”, чільне місце зайняло вивчення питання логістики формування цифрового потоку, як передумови забезпечення якості освітніх послуг.
Завдяки цифровому потоку в освітньо-логістичній діяльності оптимізують чимало процесів, які стають гнучкими, мобільними підвищується якість підготовки кваліфікованих робітників, а також кваліфікація надавачів освітніх послуг.