Відкритий урок з математики

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник світогляду, ерудиції.

В.О.Сухомлинський

09.11.2017 року у вищому професійному училищі №3 викладач математики, викладач-методист Павлюк Н.В провела відкритий урок з математики на тему: «Похідна функції. Формули диференціювання»

На початку уроку викладач створила позитивний мікроклімат, налаштувала учнів на якісне виконання денного завдання, зробила акцент, що – 09 листопада «День української мови та писемності», зауважила на грамотне висловлювання думки та на правильне формулювання відповіді на запитання.

Ніна Василівна показала методику проведення сучасного уроку, що відрізняється від традиційного не тільки технологізацією навчального процесу, а й умінням:

– прогнозувати результати кожного учня,

– спрямувати  діяльність учнів на вироблення навиків роботи в команді ,

– застосовувати отримані знання для вирішення різноманітних практичних задач,

 – формувати екологічну культуру та фінансову грамотність.

Викладач раціонально використала кожну хвилину уроку де були створені умови для виявлення пізнавальної активності учнів, а саме:

  • Використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності, які дозволили у повній розкрити набуті знання учнів
  • Створення атмосфери зацікавленості кожного учня , що було виражено в результатах роботи на уроці по здобутим «Піфагорчикам»
  • Стимулювання учнів до висловлювання, використання різних способів виконання завдань без побоювання помилитись
  • Використання протягом уроку різноманітного дидактичного матеріалу, що дозволив учням обрати найдоступнішу для нього форму вивчення та засвоєння навчального матеріалу
  • Оцінка діяльності учнів протягом усього уроку, а не тільки при його закінченні
  • Заохочення прагнень учнів, об’єднавши їх у групи, знаходити свій спосіб роботи, аналізувати по завершенню уроку роботи інших груп учнів
  • Створення на уроці ситуацій, що дозволили кожному учневі виявити ініціативу, самостійність, самовираженість.

Підсумовуючи результати самостійної роботи учнів, можна зробити висновок, що новий матеріал учні засвоїли у достатній мірі. Командний дух суперництва, стимулював до якісного виконання завдання. По завершенню уроку, команда переможців отримала приз.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Архіви

Категорії