Всеукраїнський конкурс інноваційних технологій у галузі
професійно-технічної освіти
Педагогічний колектив постійно спрямовує свою роботу для досягнення нових вершин у педагогіці та методиці,вивчаючи та впроваджуючи сучасні інноваційні технології у навчально-виробничий процес. Інноваційний процес у Вищому професійному училищі №3 являє собою сукупність послідовних дій,спрямованих на оновлення навчально-виробничого процесу,модифікацію форм і методів навчання, адаптації навчального процесу до нових суспільно важливих умов. З метою обміну досвідом роботи педагогічний колектив Вищого професійного училища №3 м.Чернівці брав участь у Всеукраїнському конкурсі інноваційних технологій у сфері професійно-технічної освіти. На конкурс був представлений інноваційний проект «Творча студія «STYLE» — сучасний напрямок роботи з обдарованою молоддю»,який представили методист училища Шульган О.Ф.,керівники модельної студії : Дребіт Н.І. та Гончарюк О.М. Проект презентували у вигляді відеоролика, портфоліо основних досягнень та презентаційних матеріалів. Напружена кропітка робота педагогічного колективу над інноваційним проектом увінчалася високим успіхом. Вельмишановне журі на високо оцінили творчі напрацювання та досягнення модельної студії — інноваційний проект ВПУ №3 «Творча студія «STYLE» — сучасний напрямок роботи з обдарованою молоддю» посів почесне І місце у ІІ етапі конкурсу і даний проект брав участь у ІІІ етапі конкурсу у м.Киів,де був відзначений дипломом.
Інноваційний проект розроблений у вигляді двох методичних посібників:
- 1.«Модельна студія «STYLE» – сучасний напрямок роботи з творчою молоддю». Опис інноваційних технологій навчально-виробничого процесу.
- «Модельна студія «Стайл» – сучасний напрямок роботи з творчою молоддю». Портфоліо досягнень модельної студії «Стайл».
До проекту додаються відеоролик презентації основних досягнень модельної студії «STYLE»
У інноваційному проекті описані основні форми роботи з використанням ІКТ,які забезпечують ефективність та результативність педагогічної праці:
- Створення інформаційних освітніх ресурсів:
- Оформлення інтернет-сторінок на сайті училища «міжнародна співпраця» ,«майстер-клас у професійній діяльності», «участь у професійних конкурсах», «співпраця з роботодавцями», «виплекані училищем»
- Мультимедійні засоби навчання у вигляді демонстрації відеоматеріалів та слайдових презентацій сучасних новітніх технологій у швейній та перукарській справі
Сучасні програмні засоби:
- «Маss Couture 3D Конструктор Моди», «Автоматизована система проектування одягу», «3D Дизайн»
Головними новелами даного проекту є:
- Переймаємо сучасний виробничий досвід. Секрети дизайнерів модного одягу. Практична реалізація
- З досвіду роботи українського дизайнера Діани Дорожкиної – розробка корсетів для святкового одягу
- З досвіду роботи українського дизайнера Оксани Мухіної – розробка спідниць для святкового вбрання
- З досвіду роботи світового дизайнера, директора будинку моди «Шанель» Карла Лагерфельда – технологічна обробка верхнього одягу – з’єднання рукавів з виробом
- Моделі-трансформери – сучасний креативний напрямок у швейній галузі
Окремим розділом представленя міжнародна наукова співпраця як один із напрямків інноваційної діяльності педагогічного колективу.
Підсумковим розділом проекту є опис результативності інноваційної діяльності педагогічного колективу у наступному алгоритмі :
- Вершина професійного олімпу. Творчі досягнення учнів
- Покликані долею – продовжують професійну справу
- Наші випускники – наші роботодавці
- Престиж навчального закладу – авторитет педагогічного колективу.
Результатом ефективної роботи студії, яка передбачає використання сучасних прогресивних методик у швейній та перукарській справі, інноваційних напрямків проектування на виготовлення одягу є участь у міжнародних, міжрегіональних та обласних конкурсах професійної майстерності, урочистих заходах та подіях, де колекції моделей одягу створених учнями,були високо оцінені та відзначені:
Участь у Всеукраїнському конкурсі на кращу колекцію одягу «Феєрія краси – 2008» – перше місце;
Участь у Міжрегіональному конкурсі на кращу модель одягу «Калинове намисто»:
- 2007р – два перших місця;
- 2008р – Гран- Прі та третє місце;
- 2010 р – третє місце;
- 2011р – перше місце;
- 2012р – друге місце.
Участь у Міжнародному конкурсі «Коронація краси»
- 2013р – дипломанти та відзнака за кращі костюми.
Робота про результативність інноваційної діяльності студії відображена в портфоліо основних досягнень модельної студії «STYLE», що є вагомим доповненням до інноваційного проекту.
Особливим досягненням училища є професійний ріст випускників, які продовжили свою справу у високих вимірах професійної майстерності і є гордістю навчального закладу.
Досягненням спільної інноваційної діяльності педагогічного колективу є створення іміджу успішного і престижного навчального закладу, у якому, на основі конкурсного відбору, не тільки навчаються молоді люди, але й розвиваються творчо, мають шляхи для самореалізації та гарні перспективи майбутнього.
Робота педагогів з обдарованою молоддю
Використання педагогами сучасних ефективних методик та прогресивних технологій забезпечують високий результат педагогічної праці. Одним із таких педагогічних досягнень є високі результати участі наших учнів у Всеукраїнських олімпіадах та конкурсах фахової майстерності. Так, у 2015 та у 2016 році учні Вищого професійного училища №3 виборили ряд призових місць у Всеукраїнській олімпіаді із загальноосвітніх дисциплін: ІІІ,ІІІ місце з інформаційних технологій – викладач Мандрик Р.І., ІІІ місце з правознавства – Бойчук Л.І..ІІІ місце з біології – Шульган О.Ф., ІІІ світова література – Плаксюк І.І.
У 2016 році учні училища брали участь у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності за професією «Кравець,закрійник»,учениця Ткачук Ганна -майстер виробничого навчання Григорчук М.Т., у другому етапі виборила І призове місце і 8 місце у третьому етапі серед 24 навчальних закладів, і увійшли в десятку кращих учнів України.